Tuesday, January 6, 2009

Yahudi Laknat Israel & Amerika P*k*m*k

Aku sebenarnya cuba untuk tidak ambik pot benda2 nih kat sini tapi, ada hadis Nabi SAW, bermaksud kalau orang Islam tidak ambil kisah tentang saudaranya sendiri, maka Nabi SAW tidak mengaku dia dari kalangannya. Jadi, wajib bagi aku menentang shaytan besar dan manusia laknat nombor wahid dalam dunia.

Inilah rupa sebenar Yahudi dan Amerika, bahasa kasarnya, rupanya macam P*k*m*k (istilah Prof Shahnon Ahmad dalam novel SHIT!). Membunuh manusia tanpa apa-apa alasan, sekadar katanya menjaga kepentingan. Orang Islam hanya pakai batu, dan disekat semua ubat-ubatan dan makanan, kemudian diserang katanya menentang keganasan. Israel yang Yahudi memeng laknat, Amerika boleh sokong!!! P*k*m*k!!!

Banyak seruan yang dibuat oleh mereka yang tidak Yahudi dan tidak Amerika, semua yang waras tidak boleh terima perkara ini. Henti rokok, boikot barangan US, solat sunat, berdoa, sumbangan wang dan sebarkan beritta kebejatan dua gologan ini.

Kalau kita Islam, tentu kita akan 'ambik pot' tentang saudara kita. Kalau tidak, Nabi SAW tidak mengaku kita umatnya. Lakukan sesuatu!!

1 comment:

Anonymous said...

Tuan senaraikan barangan Amerika yang perlu diboikot dan sebarkan seluasnya melalui email group

Mat Burn

TRANSLATION